2009-02-23 12:39:10 Vardagen Kommentarer:[2]
Vakna av att kl ringde, kännde mig pigg, men la mig i sängen igen för att snoza 20 min..
Och vaknar igen 11;30!!
T hade tydligen väckt mig vid 10 kanske, och fråga varför jag fortfarande
låg i sängen, och då hade jag sagt att jag ringt till UM och det var imorgon jag skulle dit?
undra om det är så? Hahaha!!
Så det blir vell att ta en promenad förbi där sedan
och fråga hur det igentligen ligger till.. Pinsamt!

Lär ju endå hem till min lägenhet och fixa lite, lär hämta målarfärg
och ta med mig hit också, så hyllorna blir klara för att sätta upp..
Justja, skruv också. denna karl har ju verkligen ingenting sådant hemma :P

Nej nu ska jag fixa lite, sedan promenad ner och fixa lite äreenden! :)




Kommentarer
Postat av: Anne

Måste testa en sak bara ;)

2009-02-23 @ 12:47:13
URL: http://anonnone.blogg.se/
Postat av: Anne

Du adda min msn :P Jag vill inte skriva en sak här :P [email protected]

2009-02-23 @ 12:47:50
URL: http://anonnone.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback