2009-04-21 20:49:25 Vardagen Kommentarer:[6]
Gick upp vid en 10,15 imorse.. gick med sopor och Nisse fick komma ut.. sedan var det bara att byta om för en solning på badhuset, visade sig att jag fick åka själv dit, men inget mig imot :) Fast när jag kommer ut från solariumet sitter Mickan där iallfall :) Fast jag drog mig till banken för att fixa med min internetdosa så skulle vi ses sedan.
Fast det vart inte så lång visit, då Tobbe ringe och var klar med sina äreenden,
så vi drog oss och åt lite mat och sedan till dollar och rusta för att leta på nå ben till Nisse och diskborstar, sluta med att vi kom hem med 4st diskborstar! haha! kul och veta va? :P

Har bara suttit hemma sedan dess, var menningen att jag skulle ta min promenad på 60min, men det stod att man kunde vila någon dag, och eftersom jag nu är sjuk, inte helt frisk en, så vill jag försöka ta det lite lungt, plus att jag har haft huvudvärk idag.. :/ så det blev soffan för min del.

Nu står älsklingen i köket och gör egna hamburgare, NYTTIGA! och så ska vi äta och kolla på tv.. :) dock vet jag inte om det är så bra på tv;n? DH? fast då får vell tobbe nå fnatt på mig och sätter sig vid datorn ;D haha!

Imorgon, onsdag. Jag vill ha fredag! åka och köpa mer hår.
Vad tror ni bli bäst i samma längd jag har, eller en längre längd?
Jag är nöjd med längden, men det skulle inte skada om det var längre..
fast då vet jag inte om det kommer se dumt ut?
Jag får kanske testa hur det ser ut.., om hon nu har den färgen jag sk aha i den längden jag vill ha?

Sen blir det valbo, försöka hitta någon klänning till helgen. Det är så svårt att hitta en fin klänning när man gått upp så mycket i vikt :/ men det håller jag på ändrar på nu, men ja... skulle gärna vilja gå ner dom där 10kg nu!


Satt och kolla massa bilder och hitta på min kära bror, bilder från BB -06 :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kommentera gärna min blogg :D vad gör du då?

www.micah.blogg.se

2009-04-21 @ 21:33:38
URL: http://micah.blogg.se/
Postat av: Flip-Flops And Socks

aww viken sööt baby!

2009-04-21 @ 21:33:38
URL: http://flipflopsandsocks.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åååååh, TACK! :) Då ska jag göra de slipper han gå omkring och bloda, tokstollen! :)

2009-04-22 @ 12:12:04
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej hej!

Inte så svårt.. Jag jobbade ju där nere förra året så nu känner jag lite folk som är kvar där och har då fått jobb och boende genom en kille som heter Lanka. Annars ligger annonserna ligger ute på arbetsförmedlingens hemsida.



Såg att du hade gjort quizen, Vilken Cullen är du? På Facebook. Tänkte bara berätta lite stolt sådär att det är jag som har satt ihop den! Visst var den bra?

Läser du också böckerna?

2009-04-22 @ 14:01:43
URL: http://theresepauline.blogg.se/
Postat av: Johanna*

sv. då blir det så:)

2009-04-22 @ 17:45:51
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja, det känns skönt med en garanterad sol hela sommaren!



Måste dock säga att böckerna är mycket bättre än filmen så ta chansen när du har tid och lyssna lite.. :)

2009-04-22 @ 20:55:46
URL: http://theresepauline.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback