2009-04-20 13:58:54 Vardagen Kommentarer:[3]
....Och jag sitter inne.. Jag vill blir frisk, hatar när det rinner i näsan hela tiden! och jag vill ut i solan, men hur m´kommer det sig att när dte är soligt och fint är det kalla vindar, men som igår, var det mulet, men varma vindar? jätte konstigt tycker jag, borde vara tvärtom?
Och jag vill att kameran ska börja funka, vill ut och fota! vill ner på stranden och knäppa fina kort!
Emmma... vi lär åka och fota! :)


Denna vecka händer det inte sådär jätte mycket. ledig fredag.
så, ja denna vecka ska jag plugga, mycket!
 
Vill att madde ska komma hem också.. hon är på gran canaria! lite smått avundsjuk faktiskt! skulle vara underbart och få komma bort.. här sitte rjag fast, i ett "schema" jag vill inte ha det så.
jag har lust att söka mig till thailandjobbet.. någon som vill med? :)
Och varför kan dom inte svara på frågorna på mailen, varför ska man ringa? orka...

Skulle vilja ha en stuga, eller ett hus att bara åka till och sätta mig och hålla på i trädgården.. gud vad roligt det skulel vara!

Nej nu ska jag ta en promenad..



Kommentarer
Postat av: Anonym

ledig fredag? why+ :P

2009-04-20 @ 18:56:05
URL: http://supermarryo.blogspot.com
Postat av: Anonym

aaah, nu såg jag, skönt! :D

men har du sett vad vi ska göra på historian??! helt galet, först frågor i grupp, sen spela in en jävla film, OCH sen prov. helt sjukt.......

2009-04-21 @ 13:20:24
URL: http://supermarryo.blogspot.com
Postat av: monia

sv: jag har pratat med soc och eftersom det är pengar som kommer från sånna omständigheter så måste dom göra en utredning. troligtvis får jag behålla allt och få socialbidrag samtidigt, men det finns en liten liten risk att nämnden dömmer till att ta hälften, men det hoppas vi att dom inte gör :) jo precis, om det är så billigt så räcker ju pengarna till annat också, men jag har aldrig hört att det ska vara så billigt, de billigaste jag har hört är 40 000 :o det skulle ju vara jättebra om man kom undan med så lite :)

2009-04-21 @ 18:45:10
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback