2009-04-17 18:12:40 Vardagen Kommentarer:[1]
Som ni märkt skriver jag inte alls mycket nuförtiden.. Jag känner inte för det, och så vill inte bloggen bli fin, som jag vill att den ska bli! och om den inte är som jag vill, då är det inge roligt att blogga har jag kommit fram till.. Jag har också kommit fram till mass annat. Jag vill åka utomlands 1v, som en hälso resa. Dricka vatten och äta frukt, sola och bada, ta långpromenader! det skulle jag behöva nu, och det kanske tillochmed blir så.. Jag har kommit på att vi är ganska lika, men vad gör det? jag har kommit på att det inte går så bra för mig i skolan, eller, ja, vi har ju inte gjort så mycket en. men det går inte som jag vill.. jag vill kunna skriva en fördjupning, jag vill kunna förstå vad dom menar med det? men det gör jag inte..  Jag vill hitta mig ett jobb någonstans utanför sandvikenskommun så jag får flytta härifrån. typers, Falun, Karlstad, strömstad, göteborg? kanske.. Vad har jag mer kommit och eller vad vill jag mer? Jag vill ha Barn snart, ge oss jobb så vi kan bilda familj! eller? jag känner panik, jag är SNART 21år, och jag känner panik.. jag kanske måsta prata med någon, för jag har fler saker jag får smått panik över... jag vill inte vara sådan som får knapra tabletter..  Vädret har vart någorlunda snällt idag iallfall, vi har haft blå himmel och SOL, fast... Inge varmt, lite varmt på taket under massa filtar, men så ska vell endå inte våren/sommaren vara? Vi körde, ett skepp kommer lastat med..? Och som vi har skrattat.. Ibland kan man ha roligt med små rosa lappar,... Nu vart det mycket skrivet. Nu ska jag väcka monstret en snabbis, han kommer äta upp mig? För jag ska till gävle med brudarna och fika! Tack o hej för mig!

Mickan, rutiga kallsonger!?

Kommentarer
Postat av: Mickan

HAHAHAHAHAHAHA - ASPLÖV

2009-04-17 @ 20:08:21
URL: http://mickand.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback