2009-04-07 13:53:14 Vardagen Kommentarer:[2]
Jag tror jag är senil, eller nått i den stilen..
Igår hittade vi den "borttappade" nyckeln till tvättstugan.. idag börja jag leta i "skålen" däe jag har för mig att vi la den igår, men inte det.. utan den låg på bordet, vart jag gjorde av den sen vet jag inte. för jag tog all tvätt åkte ner till tvättstugan, men lämna allt utanför för att nisse skulel få gå ut och kissa, när jag kommer in och ska ta upp nyckeln, fanns den inte där.. Och jag har som jag sa innan, har inge minne om vad jag gjorde med nyckeln när jag hitta den?? Och den finns inte någonstans...  ?? Annars brukar man ju kunna tänka tillbaka och komma på vart man lagt saker.. men nej. det går inte, helt suddigt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Okej, ja, min mobil brukar bete sej lite som den vill ibland. >.<

Haha, jag passar sjukt dåligt i allihopa. Men det är ju galet roligt iaf. ^^

Sov gott! Kramar

2009-04-08 @ 00:02:11
URL: http://linanordahl.blogg.se/
Postat av: sofie

tack så mkt :D

2009-04-09 @ 10:54:32
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback