2009-04-10 19:22:34 Vardagen Kommentarer:[0]
Jo, idag är jag igång igen! herrejävlar vilket humör jag kan ha ibland. blir ju fan rädd för mig själv! tycker synd om Tobbe som får stå ut med mig under dessa lingonveckor framöver. Har ju vart utan dom i kanske 4år.. så det blir vell värre en förut nu ;D haha! Prata också med älskade Sofia P, hon trodde jag var skendräktig? hjälp.. tänkte jag då. Men ja, då kom jag på en bra sak! Jag ska ju göra en fördjupning i svenskan, jag kan juskriva om skendräktning för oss männsikor? eller, är det dåligt?  Hjälp mig, vad kan jag skriva om? Har så sjukt dålig fantasi ibland!

Nu ska jag iväg över gatan och säga hej till min älskade vän Klara och alla andra i tjejhögen ;D Dom ska dricka och ut idag, jag blir hemma och tar dte lungt innan stormen, lördag och söndag! :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback