2009-04-28 20:29:58 Foto Kommentarer:[1]
Hjälp! Idag berätta Tobbe att inatt, 30 min efter jag lagt mig, had ejag satt mig upp på huk, han fråga vad jag höll på med.. Tydligen skulle jag kissa, då sa han åt mig att dte kunde jag då inet göra i sängen.. så jag hade gått iväg på toaletten, men bara vart borta nån sekund, och sen lagt mig igen?

Jag blir lite rädd för mig själv.. Jag funderar på om det är för att jag är "orolig" eller har mycket i mitt huvud just nu.. Och jag har aldrig i hela mitt liv gått i sömnen!


Dom senaste dagarna har det vart huuur fint väder som hällst så jag har inte vart hemma..
I lördags vart det fylla, och det vet dom flesta hur det sluta. Haha! det hade vart så varmt på dagen så alla klunka sin dryck, och det sluta med att alla vart kanon fulla :)
Men vi haded alla trevligt! :)

sen har jag bara umgått med Mickan. du förgyller mina dagar ;D
Ibland behöver man lite "ensam" tid, från sambo och hund :P


I lördags vart det grilla och sol hemma hos mamma också :) Trevligt trevligt!


Hjalmar

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hihi, ja det är alltid kul och se hur olika förlossningarna är :) Tack så mycket :) Det går så bra hittils, hon är så perfekt och lugn så :)

2009-04-29 @ 19:17:41
URL: http://sunshiine86.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback