2009-04-22 22:35:23 Vardagen Kommentarer:[0]
Vakna vid 10 och klev upp för att sitta en stund vid datorn, var menningen att jag skulle och sola men Sanna hörde av sig och ville ta en promenad, och inte mig imot! Gick enda ut till Gunnarsudde och satt oss på en bänk och sedan en promenad hem igen, var nog bort i 3h! Sedan hem och lägga sig i soffan en stund för att sedan dra mig ner på stan och ta ut pengar och iväg och handla :) Gick in på dollar och kolla gardiner till köket också men hitta inga, dom jag ville ha var slut och skulle komma in i mitten av maj igen :/ Så får åka in på ikea och kolla någon dag :)
Sen hem för att fixa med mat, köttbitar med färskpotatis och bea fick det bli... MUMS!

Fick också veta en väldigt bra sak idag.. Så nu hoppas jag verkligen jätte mycket att det blir så :)
Ni får tyvärr inget veta en pga, att det inte är helt säkert en... Men kan ju säga att vi blir nog inte kvar i Sandviken så länge till :)

Imorgon ska jag upp tidigt igen, till badhuset och sola och sedan ut på en promenad med Sanna :) sedan har jag inte så mycket annat att planerat. Förmodligen blir det massa plugg, lär verkligen ta tag i det där nu.



Kom hem nu Madde :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback