2009-04-18 13:31:36 Vardagen Kommentarer:[1]
Vakna 07;00 och tyckte jag kunde sova etttag till för att dte var lördag, jo men när vakna man då, jo 12;30? Het sjukt. jag vill inte sova så länge.. får då vänder jag oftast på dyngnet.. men nu när jag är lite halv sjuk kanske jag somnar i tid ikväll iallfall.. Hoppas..

Nu sitter vi och kollar på när Tobbes kusin spelar innebandy, i globen. riktigt häftigt att dom kommut så långt. dock ligger dom under med 2-0.. Jag får minnen själv, när jag spela innebandy. då vi börja med innebandy, vi var så små, sprang runt och sköt bara. haha! sen har man ju två medaljer sen vi spela iallfall :) haha, alltid någonting som bevisar att jag har faktiskt en gång i mitt liv rört på mig ;D HAHA!

Men jag funderar på att fixa gymkort? jag vill, och det kanske skulle vara bättre en att åka utomlands? men ja, vi ser ju detta med helt olika ögon.. men jag skulle ju också behöva köpa den där datorn jag pratat om så mycket här hemma.. men ja, det växer ju tyvärr inte pengar på träd här hemma.. Gym kort nästa månad kanske? sällan jag ska skjuta upp det, men faktiskt är datorn viktigare, så jag kan bli klar med mina skolarbeten.. har en sambo som ofta tar datorn och sitter där i 12h.. och där överreagerar jag, men bara lite.

Men det blir nog ingen utomlandsresa som jag tyckte jag hade råd med, hade sådan bra planering, men jag måste ju leva lite här hemma också... och så lära jag betala mycket hyra denna månad.. Men nää, upp på taket och umgås med mickan, eller kanske åka ner till mamma och hälsa på lite?  jag kan inte bestämma mig.

nej ni. nu vart det sådär mycket skrivet igen, och bara massa babbel från mig. inget ni behöver läsa.. blir faktiskt ganska stolt om ni läst igenom allt  ;D




Kommentarer
Postat av: Amanda

varför har nisse sån där krage? har han gjort illa sig?

2009-04-18 @ 14:42:04
URL: http://amandaaah.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback