2009-04-01 16:18:01 Vardagen Kommentarer:[0]
J som sagt, det var ett tag sedan jag skrev.. känns det som iallfall, och ni som brukar få så mycket uppdateringar av mig, MEN, min kära sambo har inte jobbat nått på senaste och har suttit framför datorn nonstop! så jag har bara slappat och tagit långa promenader.. Och idag börja jag skolan! eller, det var då iallfall inskrivning idag! fick fixa lite med mitt csn.. och jag märkte vart jag klantat till mig.. så fixa till det och hoppas nu att allt löser sig med pengarna.. :) Jag lover er bild på kykling"mackan" jag och tobbe gjort i två dagarn. underbart god..





Och igår gjorde vi en riktigt god sallad!!




Min blogg är inte heller klar,om ni tror det, hara bara som sagt inte suttit vid datorn!
Nu ska vi faktiskt slita oss från soffan och ta en promenad ner till Tobbes Mamma och pappa, så fint väder ute.. Helt underbart! man mår så mycket bättre! Ska försöka uppdatera mera här, beroende på hur det blir med tobbes beroende av ishockey spel *suck!


Hejs!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback