2009-04-10 10:26:31 Vardagen Kommentarer:[0]
Kanske inte helt, det går att kolla på bilder, men det går inte att knäppa kort med den :( och det SUGER, iallfall nu när dte börjar bli skönt väder och man verkligen blir foto sugen! Menmen, ska let apå papprena och skicka tillbaka den, så dom får laga den! Har inte haft för mig all för mycket på senaste tiden, bara inte haft lust att sitta vid datorn..
Kan ju säga att ni ska vaar glad om ni inte träff amig igår ;D haha, gud alltså. att man kan vara på sådant humör? bara för det där svaret.. men ja. är det någonting man verkligen vill och känner för och inte får det, är det kanske inte så kontigt att man mår dåligt? Jag skulle behöva träffa madde, så ska ta och höra av mig till henne nu och tvinga in henne till sandviken ;D Så nu orkar jag inte skriva mer här...



Jag saknar er fortfarande varge dag!
varför ska det vara så svårt att glömma, eller
nej jag vill inte glömma er, men jag vill kunna
ta bort mina tankar ibland.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback