2009-04-19 13:53:48 Vardagen Kommentarer:[0]
Mm..  förutom huvudvärk och förkylning, har jag nu också blivit hes och fått hosta :( Det här är lixom inte ens kul längre.. Varför blir jag sjuk hela tiden för? igår, morse.. då kund ejag inte ens prata.. helt tjock i halsen också :/ vill verkligen inte vara sjuk längre. missar för mycket i skolan också :/ skulle verkligen behöva gå till skolan imorgon.. men jag kan ju inte gå om ajg ska må såhär.. jag får helt enkelt börja sätta igång med mina uppgifter här hemma.. ska ta mig i kragen och sitta några timmar varge dag.. lättare så. :)

Vill att det ska bli fredag, så jag får mina pengar :) fast jag kan inte bestämma mig en hur det blir,.. dator, gymkort, utomlands eller ullared? eller inget av det? jag veeeeet inte, kan inte bestämma mig. datorn är ju igentligen viktig samtidigt som den inte är det.. har ju denn adator så jag klaar ju mig en månad till, men därimot skulle det vaar skönt med en egen dator. mer löshår blir det iallfall, ska köpa en strl längre och sätta i i det jag har nu. för jag har så tjockt hår så tycker att jag behöver få löshåret mer fylligt, och då kan jag ju lika gärna köpa längre på en gång :)
 
Och på fredag, då ska jag klippa mig också, underbart! :) Längtar som attans.
Nej nu ska jag ta och vila lite framför någonting på tv;n :)
eller se klart twilight kanske :)




Nya datorn? :)




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback