2009-04-12 13:30:15 Vardagen Kommentarer:[1]
Igår vart det promenad hem till farmor för att träffa delar av släkten.. trevligt trevligt. och detta väder. UNDERBART! dock, klädde jag mig lite för varmt...
Sen vart det hem och fixa iordning sig och utgång stod på schemat. dock sluta det inte som jag ville, men hade någorlunda trevligt iallfall.. Idag blir det utgång igen! fats inna ndess ska vi strax ta en promenad, och sen massa städ här hemma.. mot kvällen ska vi hem till älsklingens föräldrar och äta och ha det trevligt...
Men jag har verkligen ingen lust elel rork att skriva så mycket blogg nuförtiden.. lingonvecka/trött/FINT VÄDER/skolan/mys med älsklingen... så jag har annat roligt för mig ;) Men jag ska inte sluta..
Och sen kommer det nog inte bli så mycket kamera bilder på ett tag, våran kamera har slutat funka.. så vi ska lämna dne på lagning i veckan som kommer... skit tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Nejdu, jag använder aldrig msn :S Däremot finns jag på facebook :)

2009-04-14 @ 06:15:58
URL: http://sunshiine86.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback