2008-12-27 18:01:00 Kommentarer:[1]

09;30 var det bara att kliva upp och ut med Nisse, sedan hoppa in i duschen, sedan kom Josse och Mickan och hämta mig för en tripp till valbo.
Vi drog in så tidigt som möjligt, för när jag var in en snabbis igår, var köerna så långa och proppat med folk, får ju panik!
Det var lungt och bra inne i valbo, till en början! Fick tag i en klänning till nyår, bild kommer! Dock för stor, men vad har man symaskin till? :) sy´s in lite här och där och den blir perfekt. köpte även ett pra trosor, alltid bra att ha! :)
Och vet ni, jag köpte även ett par JEANS!! snart ett år sedan jag köpte ett par jeans, hittar aldrig några som passar.
men dom första jag tog tag i passa mig.. hade man nå tur då.. och även rea. 50%! så do kostade mig 150:- !! vilket kap! sedan var jag som en zombie. varmt, mycket folk, sjuk och trött.. då är det inte kul att vara i valbo. men men...
 
till slut vart vi färdiga och det var dags för att åka hem.. sedan dess har jag legat i soffan och bara slöat.. ikväll blir det hem till Mickan på lite vin och prat! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

jaså:) såg inte dig..

2008-12-27 @ 18:21:57
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback