2008-12-06 09:04:12 Kommentarer:[4]
Hjälp vad tidigt jag fick gå upp idag.. 7;45! och jag klara de galant. 
just nu är jag hur pigg som hällst känns det som! men om jag skulle lägga mig nu skulle jag somna på stört..
T ligger fortfarande i sängen och sover, och Nisse bredvid mig i soffan och sover.

Mormor kommer strax och ska hämta mig, hon jag mamma och hjalmar ska till söderhamn och hämta en fin present till min kusin :) Hon kommer bli gladast!

och på tal om att gå upp tidigt, undra om jag gick upp alldeles för tidigt, för nu sitter jag ju här och väntar, de är ju ioförsig bättre en att jag ska behöva stressa, eller hur mickan? ;)
Jag har nu på morgonen hunnit med och duschat, ganska länge.. klätt på mig, ut med nisse, bortsa hår och tänder..
Och sminkat mig lite..! och fört över lite pengar.. Och Bloggat! de får vi ju inte glömma.

hoppas dom kommer snart, blir helt otålig av att vänta.
jag ahar alltid vart den där tjejen som kommer i tid, iallafall på senare dagar. och hur trökigt är de inte när andra inte passar tiden? får ju krupp! haha...

Och till dig anonym.. Nisse bir inte alls mobbad, ofta en sådan liten söt filur kan bli mobbad..?! :O

nej men vad klockan gåååååår sakta, vill sätta mig i bilen nu. Dock börjar jag få ont i huvudet, och det är inte bra, jag kan bli åksjuk.. men inte så jag spyr men så jag får världens spännhuvudvärk.. T har inte heller några alvedon eller nått hemma heller. så det blir som de blir..

Nej nu ska jag kolla runt lite på andra bloggar medans jag väntar..

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Va!? Nu förstår jag inte! jag stressa på morgonen!? Man skulle kunna tro att jag får SPRINGA till bussen varje morgon :P öh! det stämmer väl ändå inte? fniss

2008-12-06 @ 12:47:38
URL: http://mickand.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hej!

Ja visst är de gulliga mina små valpar! :-)

Nisse var allt rätt söt han med! Vad är han för ras?

2008-12-08 @ 10:57:17
URL: http://zelda.blogg.se/
Postat av: johanna

jag har dig på msn :) [email protected]

2008-12-08 @ 12:51:27
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Absolut, rebecka[email protected] är min mailadress..

2008-12-09 @ 09:29:22
URL: http://zelda.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback