2008-12-30 20:24:00 Kommentarer:[0]
Äntligen fick jag sova ut lite..
Nu tänker ni vell, åh hon som är arbetslös oh gör inge om dagarna och bla bla bla..
Men faktiskt, jag har haft fullt upp över julen, tycker jag själv. mot vad jag brukar ha.
Har också gått upp i normal tid på morgonen.. men därimot endå varit vaken till en 1 - 2 tiden på natten.
så jag har varit väldigt trött av mig.. men idag fick jag sova ut..
gick ut med nisse när jag vakna och sen upp för att kolla på tv:n och då var klockan nästan ett på dagen..

Har fått mycket gjort endå, tvättat lite, fixat mina kläder, varit iväg och ätit med älskade Madde..
Vi snacka ganska mycket om henne´s blogg som vi ska fixa ordning..

Det är så att min Madde har vart med om väldigt mycket i sitt liv och vill nu hjälpa andra, och vad kan inte vara bättre en att börja med att skriva blogg.. så någon dag nästa vecka förmodligen.
ska vi sätta oss ner och gör iordning den.. kommer lägga ut adress och sådant här sedan, så ni får läsa och KOMMENTERA! :)

vad jag vet och tycker kommer den bloggen hjälpa väldigt många! stor som små.
så jag är väldigt glad själv att hon bestämmt sig för att börja skriva om det!

Nu blir det till att slöa framför tv:n, skulle behöva fixa lite mer här hemma. men det kan jag göra en annan dag..
imorgon blir det hem och fixa ordning hela min lägenhet, FÖR ...
nej det får ni inte veta en, jag måste ta och prata med T om allt först, så det funkar.

Senare ikväll får ni kanske veta :)

Justja, skulle ha tagit kort på mina fina flaskor.. det får bli när T kommer hem, tar ju kort med hans telefon.
vill ha en kamera!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback