2008-12-09 14:12:50 Kommentarer:[0]
Väcktes av T imorse, han mådde inte alls bra, har vart upp flera gånger inatt, magsjuka?!
Vill inte bli smittad, finns det nå vidrigare en att behöva spy? :/
Men han åkte till jobbet imorse iallafall.. Men ringde precis och skulle komma hem.

Och jag som ska åka till mamma snart.. ska sova där inatt, ska ju upp kl 07;00 och tvätta imorgon!!
Kommer vara helt död! och så tänktre jag att jag skulel passa på att sy lite.. klänning till Juldagen/Nyår :)
Någon av dom här ska jag sy, har inte riktigt bestämt mig ännu.. 

 


Sen ska jag nog ta och sy nå  "skor" till nisse, när jag endå sitter vid symaskin, om jag får tid. för om det blir riktigt kallt ute kommer jag bar kunna gå korta promenader med han.. fast jag vet inte, kommer det bli nå kallare i vinter?!
Sen kanske jag syr ett nytt täcke åt han, men jackan jag hade tänkt tagit tyg av är röd, passar han i rött? han är ju kille. hehe.. är lite sådär med färger.. men nu är det ju rött, de borde ju inte göra så mycket..



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback