2008-12-22 17:03:51 Kommentarer:[1]
jo jag har vart vaken sedan 11;30 ungifär och jag känner fortfarande mig helt nyvaken.
kanske börjar bli sjuk?
het slö i HELA kroppen, speciellt näsan. den ömmar. jag vill bara nysa, men det vill inte näsan.
känns också som någon har slagit på mina tänder. det ömmar i hela munnen. på nätterna brukar jag ha som fritidsyssla att gnissla mina tänder, så ofta när jag vaknar har jag ont i hela munnen, men brukar gå över efter ett tag.. men det ömmar fortfarande? 

Och om det var förra veckan, tror jag. Då bet jag i en hård godis så det knäckte till i käken på mig.. int emer med det tänkte jag. men jag är fortfarande öm när jag äter.. 
 
Kom på att tänka på en sak.. häromdagen kollade jag på film, bourne filmerna för att vara exakt.. Nisse ligger bredvid mig och kollar han också.. Han tycke rom att se på film!
när dom börjar skrika och skjuta med pistolerna, ser jag Nisse sätter sig upp och börjar morra.. Haha!
en riktig vakthund jag har här hemma tror jag ;)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Va söt han är! Väldigt liten, hur mycket väger han?

2008-12-22 @ 19:31:07
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback