2008-12-31 14:03:42 Kommentarer:[0]
Morgon börja med en morgon promenad, ner till systemet och förbi kvantum.. så Nisse fick en lång promenad :)
Dom smällde lite smällare, medans vi gick.. Men det var lite längre bort.. men Nisse verkade inte bry sig allt för mycket, skönt!
Får se, antingen ska T´s mamma och pappa ha Nisse, eller så tar ag med honom. jag ska endå bara t adet lugnt. nått vin glas, och han är van me folk och fest.. men om det blir för mycket går jag ju hem med honom..
Vägrar lämna han själv, förstår inte folk som gör det? fast dom är van med smällare, tycker jag inte att man ska lämna dom själva på nyår, kan ju alltid hända någonting!

Ikväll ska vi ät amiddag här hemma, T, jag, Madde och Swedda :)
sen ska vi vell umgåd lite, och sen vidare till fest vid en nio kanske? :)

Min klänning jag hade tänkt på att ha på mig, kan jag inte ha.
måste sy om den, men jag får inte tag i någon sy maskin. måste skaffa mig en egen!!
Så nu vet jag inte alls hur det blir med kläder! tråkigt!

Nej nu ska vi ligga i soffan och kolla på film, massa film på tv;n idag! :)


Svea - Dvärgschnauzer / Hugo - Griffon Belge

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback