2008-12-05 19:37:35 Kommentarer:[0]
Nu har jag fått lite tid över för lite bloggande..
vart mycket med flytt för T och jag har Vart hemma och städat hela min lägenhet, snälla mamma hjälpte till! så nu är det riktigt fint hemma, fattas bara hyllor och ett köksbord. men de fixar sig kanske imorgon :)

Sovit hos T i hans nya lägenhet i en hel vecka nu.. av någon anledning trivs jag här..
brukar faktiskt inte tycka om att sova hos andra..

Idag blir det hemma mys. T ståroch gör pizza, ska göra hemagjord pizza! goooood!
sen ska vi kolla idol och bara ,mysa hela kvällen! det behövs :)

mer kommer sen när jag får mer tid, nu ska jag forsätta jobba på min nya blogg design ;)



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback