2008-12-12 18:40:33 Kommentarer:[2]
Idag vakna vi och tänkte att vi skulle ta och gå hem till mig, men låg kvar en stund i sängen..
sedan när vi väl orka ta oss upp var klockan så mycket, så vi klädde på oss tog en långpromenad med Nisse, först ner på stan förbi banken, sedan maxi och rusta för att köpa Buzz :) Sedan hem, och gud så nisse har busat i snön.. :)
han komemr sova gott inatt! (:

Nu står T och gör nå biffar med potatisgratäng, mums!
S kommer vell han också snart, ska göra oss sällskap :)
får se vem som är bäst på Buzz då, förmodligen slutar det vell med att jag förlorar.. brukar vara så.

Sen måste vi ju se idol också.. vem vinner?
Jo Kevin, det är vell typ som redan klart tror jag... han har ju vara självklar hela tiden.





Mickan, tack för att du finns!



Nisse, Min sötnos!


Kommentarer
Postat av: Maria

2008-12-13 @ 15:03:27
Postat av: Maria

Otroligt fin hund du har ! :)

2008-12-13 @ 15:04:11
URL: http://marianehvvonen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback