2008-12-17 17:49:41 Kommentarer:[2]
Denna dag är absolut inte som den borde vara!!
den är allt jag inte vill att den ska vara..

skulle duscha nyss, och märker att jag är uppsvullen
ungifär 10 cm nere vid svanskotan, känns som om
det skulle vara vätska, OKEJ, jag är livrädd. fan kan det vara?!

sen, hur smart är man, råka halka in på en sida som jag
verkligen inte sk agå in på. och då menar jag verkligen de.
jag ska aldrig mer gå in där. och bara den tanken får mig
att få tårar i ögonen.. nästa vecka är det ett år sedan.
varför varför varför?
Dom har det säkert hur bra som hällst.. men det är inte det som är själva grejen.
Dom ska vara här med mig.
Dom var någonting som betydde vääääldigt mycket för mig.
Annars skulle jag FAN inte sitta här och gråta nu.

ÅÅÅÅH, kan denna dag bara gå fort så jag slipper må dåligt!

Jag kommer alltid älska er!!




Kommentarer
Postat av: Sofia

men snuppan!!! börjar faktiskt sakna dem jag med

2008-12-18 @ 23:23:56
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: Johanna

fina hundar!

2008-12-19 @ 10:51:49
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback