2008-12-12 23:09:03 Kommentarer:[0]
Kevin vann, helt klart en värdig vinnare. och på sin ett års dag här i sverige, lyckligare dag kan man nog inte ha?

Va nyss ut med Nisse och lekte i snön, gud vad han gillar snön.. leta snöbollar under snön, om de snöar 1dm till kommer han inte synas mer ;)
Får se hur jag mår om en stund kanske jag ytar en till lite längre promenad med han, skönt väder ute.. men som jag känner nu mår jag inte så bra. är rädd att "magsjukan" är på väg tillbaka...

Prata lite med mamma idag också. på fredag ska vi ha mat och buzz kväll där hemma, med god mat och bra sällskap. trevligt trevligt!!
Sedan prata vi om att ha lite uppersittar kväll dagen före julafton :) så får vell se vad vi hittar på då. god mat blir det iallfall.. fast kan ju inte äta för mycket då heller när man ska proppa i sig på julafton ;)

Nej nu ska vi nog kolla film... :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback