2008-12-15 11:26:38 Kommentarer:[2]
Jag är helt inne på att jag ska ha en stor hund.. Jag vill ha en stor hund för att få komma ut på längre promenader, träna lydnad är någonting jag vart intresserad av länge men inget jag känner att jag vill göra med tex. Nisse? han kan de han behöver tänk om jag skulle börja ta med han på lydnadsträningar? det skulle inte se dumt ut va? hehe...

Och igentligen vill jag vänta till sommaren kanske innan jag skaffar en stor, men på något sett känns det bättre om man skaffa nu.. gör ingenting om dagarna nu. ska börja plugga 4 februari så då har jag tid till att fixa kissträning. och Madde har ju sagt att om hon har tid så ställer hon självklart upp för att vara hundvakt.

Ska övertala T lite mer :)


Kommentarer
Postat av: johanna

go for it :) förstår hur du känner med att du vill ha storhund :)

2008-12-15 @ 16:26:05
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha ja det skulle se roligt ut! :) Ja, skaffa en rottweiler eller boxer! :)

2008-12-15 @ 17:01:21
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback