2008-12-16 14:54:53 Kommentarer:[1]
Uscha vad trött jag har blivit på senaste tiden.. vet inte alls varför.. eller jo, jag har ju lyckats vända på dygnet IGEN! irriterande..
men imorgon blir det ändring.. funderar på om vi sk asova hos mig inatt. känns ju ganska dumt att vi jämt sover här. min lägenhet blir inte använd någonting.. ganska onödigt.. får se hur vi gör med allt.. ska prata om allt någon dga , men det tar vi och gör när vi båda känner att vi har tid och ork.

T jobbar 12h idag. för fjärde dagen i rad.. men imorgon har vi lite tid för varandra :)

Mickan ringde precis och prata lite skit, sådant gillar vell alla? :)
ska strax ta ur arselet från soffan och ta en promenad hemmåt, eller ska jag cykla?  de bästa vor eju att gå så nisse får en promenad, men glömde hans jacka hos mamma, och hans andra täcke ligger hemma. så jag vet inte.. ganska kallt ute, vill verkligen inte att han ska bli sjuk.


Kommentarer
Postat av: johanna

så kallt är det inte ute, mina tjejer klarar sig bra utan täcken :)

2008-12-16 @ 15:33:24
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback