2008-12-25 12:28:44 Kommentarer:[0]
Denna jul var trevlig.. kanske inte som ja hade tänkt mig. men det funka.
I fredags fick jag lingonvecka och den veckan har jag inte haft på 2½ år.. så denna gång har jag vart värre en värst.
Jag mäerker det själv. sur/irriterande tjej får man leta efter!
och inte ebara de, jag är ÄVEN sjuk!!  snorig, halsont och feber.
så jag var mest grinig.. det har jag ifs vartit på senaste.. drygt.

Men några fina julklappar fick man iallafall..

Husmanskost kokbok
Pengar
Presentkort
Alkohol
myströjja

Necessär (stava?)
Lampa
Film
Lakan
Påslakan
Raggsockor
Vantar
Grytlapp (som lille syrran virkat själv! :) )
Handduk (av T´s föräldrar)
Smörgåsgrill, obh nordicas, i röd metallic. sååååå fiiiiin! :)

Det fattas säkert någonting.. :)


Nej nu ska jag ta och duscha lite, och fixa. så blir det mat hos T´s försäldrar.. och sedan hem till mamma och försöka skynda på att sy min kjol, vill verkligen ha den på mig ikväll!!

God jul, i efterskott :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback