2008-12-14 20:57:55 Kommentarer:[1]
Klänningen hon hade på sig på finalen. där i början. Glitter glitter och åter glitter. hur hur fin va den inte då, GE MIG!

Det vart då inte som jag hade tänkt mig idag. min runda i stadsparken slutade nere hos mamma i björksätra.. så de vart en lite längre promenad.. skönt! nisse gick lös nästa hela vägen.. känns bra att han har börjat lyssna, körde lite lydnad samtidigt.
gick hur bra som hällst, jätte duktig på inkallning.. :)

Nu kom jag nyss hem, var förbi kvantum och handla lite, och på vägen hem komme rjag på mig själv.. Jag har varken druckit elelr ätit på heeeela dagen! smart tjej...
så nu sitte rjag och klunkar juice och hoppas på att tobbe tar med en sallad från jobbet, annars blir det mackor och o´boy,, orkar inte göra nå mat ..

nej nu ska jag kolla lute på wallander.. och sitta och zappa över till 5:an för att se  sanningens ögonblick :)

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag gillade också den klänningen men jag är ute efter en som har det stuket som den andra klänningen hon hade på sig.. halterneck.. vet du om det finns någon snygg sån någonstans?

2008-12-15 @ 17:03:34
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback