2008-12-22 01:54:50 Kommentarer:[0]

Vacker tass*



Inte alls bakis idag. lite trött och seg bara.. Jag och T har vart och handlat lite så vi kan baka. idag gjorde vi mandelmass "figurer" T gjorde vell en 3-4 st sen vart resten bollar, doppa dom sedan i choklad. gott gott!
Var meningen att vi skule baka choklad muffins också. men det tar vi imorgon..
Efter maten råka vi båda somna 1-2timmar helt död. så nu får man sota för det, kan inte sova?

Ska ut med Nisse en snabbis tänkte jag nu så kan vi lägga oss sen.. imorgon ska jag försöka komma upp i normal tid och iväg hem en stund och fixa lite ärenden.

Kul att man kunde julhandla nått i jul.. No money no money. fattig som man är. Men sådant är livet ibland.. 

Men snart är det ändring på det.
Vi har börjat planera lite, och förmodligen har vi ett helt NYTT liv snart.. :) and i love it! 
Hoppas allt blir som jag vill nu.. har ju inte alltid haft den turen man brukar ha ibalnd



Sitt fint*

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback