2008-08-17 13:21:14 Kommentarer:[0]
Fredagen bjöd på mys med nisse, elin hade "fest" satt på balkongen med några kompisar och drack lite.. men jag kännde inte alls för det, blir inge bra senaste gångerna jag druckit, så tog de lungt..
Elin drog sedan och sov hos hennes pappa, medans jag fick sova själv, trodde jag.

Lördgen bestod skratt hela morgonen, sedan paddling i kanalen, eller ja jag tog med nisse så vi gick bredvid och kolla.. och sedan ännu mer skratt, bilder kommer så småning om..
Sedan skulle vi på grillmys hos nelson, men de va bara några som kunde komma så vi tog var i våran lokal ist, grilla lite och festa..


Funderingar; Hur tänker killar? jag förstår inte.. alla tänker olika ja det gör dom, men va fan.. men lär vell endå veta vad man vill? och kan man endå säga det istället för att såra någon. var lite mer real, TACK.

Mer tankar och funderingar kommer, har bara inte tid eller ork just nu!

PS, Elin drar till finnland idag och kommer hem på fredag, Jag är själv några dagar. gör mig sällskap! ;D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback