2008-08-13 23:46:10 Kommentarer:[0]
Igår var min dag ett helvete, jag var less på allt och alla kändes det som.. så jag tog en promenad med Elin och Mickan, fick komma ut och tänka på annat.. sen efter det gick jag och mötte upp emma, vi låna varandras hjärnor. Behövdes! tack för den ;D sedan ringde vi marie och tog oss till gävle för ett besök på max, gudomligt gott!
På vägen hem hända lite saker och jag vart världens gladaste tjej igen :)
sedan mötte jag upp Elin vid hennes pappa, hon skulle lämna bilen där, så tog vi en promenad hem, sen somna jag på stört..

Vakna i morse jag och Elin tog oss ner på stan och tåg en fika, mötte mamma och tog med mig Hjalmar på stan en stund, sen vare hemgång och börja med maten. Elins kompisar kom och jag bytta kläder och drog mig ner på till mamma, ska sova här inatt. underbart att vara vänn med släkten igen. tackar.. det börjar ordna upp sig.

Lördag blir det grillning hos Nelson, Elin åker några dagar till finnland, jag ska äntligen få vara lite själv.. elelr äntligen kanske är dumt sagt endå för jag har det underbart med Elin, fast ibalnd behöver man lite ensam tid också... dock kommer jag vell tröttna efter några dagar och inte veta vart jag ska ta vägen :P haha!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback