2008-08-26 11:54:53 Kommentarer:[0]
E ligger här i sängen bredvid och sover för fulla muggar, medans jag har en hund att traska ut med på morgonen, men vad gör det. :) idag blir det att traska ner på stan och göra masssss ärenden, arbetsförmedlingen, banken, skattakontoret m.m. sen efter det, blir det förmodligen promenad med M, för tredje gången denna vecka, underbart!  det börjar lika nått?! :)
Igår när jag och mickan va ut på våran promenad gick vi till björksätra och kika lägenheten, den  var ju kanon, men jag skulle behöva lägenhet NU :).

Mamma ringde även komvux idag och fixa möte åt mig, 3 september kl 11,00! yey. ja, jag ska börja plugga igen, och det känns bra. har även sökt lite små jobb som jag kan ha som extra jobb när jag pluggar.

har också sökt några nya "jobb" i sthlm, får se ur det blir me det också, när det väl händer nått för mig, då händer ALLT på samma gång.. kul ibland, men väldigt svårt att välja som alltid, och oftast tycker jag själv att jag väljer fel. men de måste ju vara nått med det också?

Jag vill att emma ska komma hem också, behöver låna din hjärna som vi brukar göra ibland (:


Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det stan och massa ärenden.. fullt upp hela dagen!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback