2008-08-18 14:54:35 Kommentarer:[0]
Och jag sitter just nu hemma hos mamma, orka ligga hemma i sängen och ruttna? nej tack..
Låg vaken en bra stund igår, råka ju somna vid halv 6 och vaka upp igen vid halv 9 kanske? sen kunde jag inte somna förens vid 3 på "morgonen".. men idag känner jag mig piggare, kanske behövde sova några timmar? (:

Idag har jag inte en anning om vad som händer, kanske åka och kolla på film? eller vara helt själv och bara få vara...
fast jag är ju som jag är, en människa som hatar att vara själv! Så vi får se vad som händer, kan inte stanna här hela kvällen iallafall, måste hem till "Piss"Nisse..
Ska nog kanske gå förbi och hämta oliver och ta en långpromenad med doggsen, får se vad vädret tillåter.

Jag får helt enkelt vänta och se vad dagen erbjuder.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback