2008-08-31 16:21:16 Kommentarer:[1]
Onsdag och fredag, lyckades jag hålla mig nykter. känndes underbart inge ångest för nått eller någonting. jobbigaste är vell att man sitter där hemma och vet att alla är ute och har roligt.

Lördagen var fartfylld, madde kom, färga hennes hår, blonda slingor, sen bad (läs tvinga) henne att klippa mig, vilket resulterade i min nu snygga frilla. :) sen kom elin, vi fixa och dona, tog oss ner på stan till elins pappa, drack lite. amanda kom hon också,. tog oss ner på fredos, trillbringa en stund där tills jag och Amanda tog oss till Lobby, där vi dansa hela kvällen.. och + efterfest på de, kom hem halv 6 i morse.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hörru, mer uppdatering!! tackarrrrrr.

2008-09-15 @ 11:32:21
URL: http://somethingbyemma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback