2008-08-19 21:09:40 Kommentarer:[0]
Tisdag, redan. tiden går så fort av någon anledning.. Och  vad gör jag om dagarna? jo jag sover... kan ju inte sova på nätterna, har ingen som gör mig sällskap och tröttar ur mig. då blri det alltid såhär. Jag vill ha någon där, som jag bara lan luta mig mot. bara kan ligga och mysa.. men för vissa kan det vara svårt att förstå..

Läste mickans blogg idag där hon hade skrivit;
DON'T WASTE YOUR TIME ON PEOPLE WHO DOESN'T MAKE YOU FEEL ALIVE.......

Så sant som det var sagt.. men man gör ju det iallafall, VARFÖR?


I guess you build yourself up so high.. you had to take her and break her down!


Sitter hos mamma just nu, tog en promenad ner hit och hämta min cykel, men som alltid annars fastna jag vid datorn haha! ganska lätt hänt om man heter sofia. Men nu ska jag börja fundera på hemgång.. men va fan sk ajag göra hemma.. alla är upptagana med allt möjligt. och jag hatar att vara själv..


PoK.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback