2008-08-24 17:33:07 Kommentarer:[0]
Söndag, dagen efter en tvådagars tur. inte pigg idag heller, dock har jag vart duktig och tagit arselt från stolen och tagit mig ut på en promenad med mickan och billy. bra bra! dock är mina fötter full med blåsor och ont i ryggen och vi ska inte ens tala om mitt huvud. haha!

A fyller 20 idag, Grattis! hon hade lite "kalas" igår, dock hann inte jag och elin vara med på dagen pga av lite misstag. men vi hade det trevligt i stadsparken med några folk, sen bar det av till A och massa annat folk, var runt 40 st skulle jag kunna tänka mig, god mat och bra lekar :) och väldigt trevligt folk. det slutade som alltid annars på krogen,

just nu sitter jag här ensam, E är på kräftskiva med familjen.. blir nog att ta tag i disken för mig, och sen lägga sig i soffan och mysa till en film med nisse, dock ska han badas först för han bada i ån i skogen idag, luktar inte bra!

Imorgon är det mycket som ska göras, först till arbetsförmedlingen så fort det öppnar, har ett jobb på G som jag behöver lite hjälp med. sen kanske jag borde skriva in mig igen.. Efter det ska vi ta oss till komvux, kanske dags att ta tag i mina betyg? sen efter det har jag lite ärenden som ska göras, kl 14 ska jag också hämta hjalmar på dagis, så allt måste vara klart innan dess!  sen ska jag nog bara t adet lungt leka lite med han och ha de mysigt till mamma kommer hem.


tjingeling

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback