2008-08-28 18:22:23 Kommentarer:[0]
Sitter just nu nere hos M.. sitte roch kikar run tpå internet. .
Idag har jag vart riktigt duktig, vart till banken, skattekontoret, arbetsförmedlingen och så har jag vart till Bokia, Maxi och Willys och sökt jobb. känns bra att jag tog tag i saken! Ringde även på lägenheten igen, dom verka posetiva, och som det känns nu får jag nog lägenheten, men jag ska inte förvänta mig för mycket då går det aldrig som jag vill. med min otur.

Har även suttit och funderat på framtiden, vad vill jag?
Det som händer nu är att jag börjar plugg aigen i oktober, jag har ju också sökt lite små jobb, extra. så jag slipper nå jäkla studielån. och så vill jag flytta in i lägenheten.. till hösten nästa år skulle jag gärna vilja plugga vidare, om jag hunnit läst allt. skulle vilja läsa ekonomi och handel. känns bra för en gångs skull att veta vad man vill.

Känns också som att det kommer bli lungt på "supa" fronten ett tag framöver.. vill börja ta tag i mit tliv, verkligen.

Har också pratat lite med M, om att jag kanske borde ta en dag i veckan och hälsa på framor, och det borde jag ju egentligen göra, men jag skjuter upp på det hela tiden. men jag ska ta tag i det veckan som kommer, Faktiskt! 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback